Terug naar Terschelling (wereldhit van Hessel) - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu Terug naar Terschelling (wereldhit van Hessel) - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu

Terug naar Terschelling (wereldhit van Hessel)

Door: Thomashuis Sint Nicolaasga

Blijf op de hoogte en volg Thomashuis Sint Nicolaasga

01 Juli 2016 | Nederland, Terschelling

Vanmorgen de laatste spulletjes gepakt en in de super aanhanger van Albert gezet. Die puilde weer helemaal uit. De boot vertrok pas om 3 uur, dus konden we rustig aan doen. Er moest ook zoveel gepakt worden. We weten niet wat het weer doet dus dikke truien en zwembroeken, het kan dus alle kanten op. Voor we vertrokken moesten we met ons allen de tafel uit huis naar de schuur dragen, want Geurt gaat tijdens de vakantie die schuren en opnieuw in de olie zetten. En toen stonden er plotseling alleen stoelen in de kamer. Ja en wat gebeurt er dan, als je Clementine bij je hebt? Dan ga je nog voor het vertrek stoelendans doen. Alex op de djembé en daar togen we om de stoelen heen. Jorien heeft tenslotte gewonnen.
Vervolgens in Harlingen de boot op. Ook dat had voeten in de aarde. De fietsen die wij bovenop de aanhanger hadden gebonden bleken boven de maximale hoogte te komen. Die moesten er af en Maartje en Assunta moesten ze lopend de boot op brengen. Na een uur en drie kwartier later waren we op Terschelling. Geweldig om na een jaar weer terug te zijn. Iedereen kon de slaapkamer weer vinden, waar hij of zij vorig jaar had gelegen. Het is weer goed toeven in Huize Brandaris. En jawel het is geweldig, de afwasmachine doet het weer. Verder is de tuin opgeknapt en zijn er nieuwe bedden met nieuwe matrassen.
Vanavond heerlijk gedineerd in het huis. Een aperitiefje van salade met patat en drie verschillende sausjes, mayonaise, curry en tomaten saus, en uitjes.
Na we nog maar net onze mondhoeken gedept hebben met het servet, werd het hoofdgerecht al bezorgt. Allemaal verschillende pizza’s, die wij in diverse puntjes geserveerd hebben. Werkelijk heerlijk. We waren allemaal tonnetje rond.
Tenslotte uitbuiken, spelletje doen douchen en tenslotte naar bed.

• 02 Juli 2016 - 04:29

Thomashuis Arum:

Hallo allemaal daar op Terschelling, fijne vakantie gewenst met heel veel mooi strandweer.
    Ps het cranberrygebak op Terschelling is ook lekker.
    Lekker genieten met z'n allen.

Groetjes Thomashuis Arum

• 02 Juli 2016 - 05:04

Mirjam:

Veel plezier allemaal en ik duim voor een lekker zonnetje voor jullie. Mirjam

• 02 Juli 2016 - 06:21

Aafje:

Hallo vakantiegangers. Fijn dat jullie er weer zijn op vertroude plekje. Genieten dus ,zeker met vaatwasser en al . Ja anders werken in de vakantie ,nee zeg dat ken net. Groetjes uit engeland sietse en aafje.

• 02 Juli 2016 - 07:48

Ans Snel:

O, heerlijk helemaal te plak op zijn fries gezegd, nu maar genieten en hopen op de zon!