Op naar het lage Zuiden - Reisverslag uit Horst, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu Op naar het lage Zuiden - Reisverslag uit Horst, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu

Op naar het lage Zuiden

Door: Thomashuis Sint Nyk

Blijf op de hoogte en volg Thomashuis Sint Nicolaasga

27 Mei 2016 | Nederland, Horst

Het is weer zo ver. Wij gaan voor de vijfde keer naar Funpop. Dus vanmorgen alles bij elkaar gezocht en ingeladen. Daarna nog een bakje koffie en toen onszelf ingepakt over twee auto’s, dat zijn alle bewoners Fardau, Cynthia, Henk en Carin. Het is weer een lange tippel naar het zuiden met halverwege een picknick. Daarna kwamen we aan in het plaatsje Neer. Het huis heet de Hammermolen, en wat voor een huis. Het lijkt wel een paleis. Prachtige kamers met heerlijke bedden, iedere kamer een douche en toilet, een dinerkamer met prachtige kroonluchters aan het plafond. Een mooie zitkamer met TV en haard, met daarnaast een kamer en suite. Rondom een mooie tuin. Iedereen is tevreden, zo mooi hebben we nog nooit gezeten. Nadat we waren geïnstalleerd hebben we een kopje koffie genomen in de tuin, want het was heerlijk weer. Vervolgens heerlijk gedineerd in de dining room. Alex heeft de champagne open gemaakt en die ons ingeschonken. We hopen nog wat foto’s te mogen presenteren, maar anders is het goed om onze facebook pagina te volgen. Vooralsnog moeten we even wachten tot onze internet is hersteld. Dit bericht kunnen we bezorgen via de telefoon, maar foto’s is wat teveel van goede.
Fardau is na de maaltijd even wezen wandelen, want de omgeving is prachtig. Vanavond nog wat drinken samen en dan naar bed. Morgen vroeg op want we moeten op tijd in Horst zijn voor een mooie plek op het Funpopterrein.

• 27 Mei 2016 - 22:04

Wisse:

Heel veel plezier en succes met het scoren van handtekeningen morgen!

Houdoe

• 28 Mei 2016 - 09:29

Aafje:

He toppers. Of Bofkonten met zo.n onderkomen. Veel plezier met mekaar.