Hannie is de weg kwijt. - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu Hannie is de weg kwijt. - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu

Hannie is de weg kwijt.

Door: Thomashuis Sint Nicolaasga

Blijf op de hoogte en volg Thomashuis Sint Nicolaasga

22 Augustus 2015 | Nederland, Terschelling

Vandaag rustig de dag opgestart. We hebben helemaal geen haast, want wie het niet snapt, wij hebben vakantie. Duss.

Na het ontbijt eerst boodschappen gehaald, want de inwendige mens heeft geen vakantie. Dus de boodschappen voor het avondeten in huis gehaald en daarbij het dorp West verkend. Daarna nog strand spullen gehaald. Leuk om zo in een dorpje te verblijven. Marko, Pieter Jan, Maartje en Gerard weten al de weg.

Na de lunch zijn we naar het strand getogen. We wilden wat anders dus zijn naar Formerum gegaan. Een prachtig breed strand. Met bewaking door prachtige gespierde jongemannen en dames van de reddingsbrigade. Daar hadden wij allemaal onze geheel eigen fantasieën over. Deze fantasieën beschrijven wij hier niet, want fantasieën houden we voor onszelf, tenzij ze werkelijkheid worden. Maar daarover later……
Heerlijk warm strandweer met een lekker windje bracht veel plezier. De mannen komen op het strand altijd wat langzamer op gang. De dames weten zich direct te vermaken. Maar uiteindelijk zijn we allemaal lekker de zee in geweest. Dit was ook nodig om enige verkoeling te zoeken, want ondanks het windje was het lekker warm.

Na wat uurtjes wegdromen op het strand had Hannie besloten om even naar het toilet te gaan. Deze was vijftig meter verderop in strandtent Zandzeebar. Na haar toiletbezoek had Hannie per ongeluk besloten haar fantasie werkelijk te maken. Ze was namelijk per ongeluk de verkeerde kant op gelopen en naar de verkeerde reddingsbrigadetoren gelopen. Gelukkig werd ze daar direct opgemerkt en opgevangen daar knappe mannen. Het was wel even schrikken, maar het ritje in de reddingsbrigade auto was een mooi avontuur. We laten Hannie niet meer alleen lopen deze week.

Na zo’n spannend stranddagje hadden we wel een borrel verdiend, dus lekker gechilled in de lounchebanken van Zandzeebar. Dit plekje beviel zo goed en de luchtjes uit de keuken roken zo lekker dat we wel ineens toch maar besloten om de kaart van het restaurant uit te proberen. Heerlijke tapasgerechtjes met lekkere stukjes vlees en vis, maar ook genoeg patat erbij. Als afsluiter kregen we van de directeur gratis ijs. En gratis ijs smaakt nog beter moest u weten! Toptent.

• 24 Augustus 2015 - 17:51

Aafje:

Zo zo vakantiegangers, spannende dingen beleven dus, zeker voor Hannie, maar is weer goed gekomen gelukkig. Ja waar die sterke mannen ook al niet goed voor zijn, top hoor!!!

veel plezier de volgende dagen gewenst, groetje en tut voor marko

• 24 Augustus 2015 - 19:01

Mirjam:

Tjonge tjonge, wat een super dag was dat weer. Stuur Maartje maar niet mee met Hannie als ze weer naar de WC moet. Komen ze beiden weer terug in gezelschap van stoere mannen. Vooral doorgaan met genieten. Jullie weten heel goed hoe je vakantie moet vieren !!! Groetjes voor jullie allemaal, Mirjam

• 24 Augustus 2015 - 20:45

Reina Bijlsma:

Oeps Hannie, ik ben ook wel eens de weg kwijt maar kom dan nooit van de knappe, aardige mannen tegen...
    Veel plezier en mooi weer nog daar!!
    Groetjes Reina

• 24 Augustus 2015 - 21:37

Wiebren:

He Allemaal,

Morgen weer naar hetzelfde strand zeker

• 24 Augustus 2015 - 21:50

Ans Snel:

Jeetje, ik schrok al van de koptekst, Hannie kwijt, maar wat een Bay watch verhaal zeg , we kunnen er een thomasfilm van maken met mooie stoere mannen, gelukkig is alles goed gekomen zeg,
    Groetjes van Ans

• 24 Augustus 2015 - 23:01

Thomashuis Arum:

Was Hannie wel echt verdwaald of wilde graag een ritje in de reddingsbrigade auto met een aantal knappe mannen. Hahaha veel plezier.
    Lekker genieten, groetjes