Ontspanning (het is net vakantie). - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu Ontspanning (het is net vakantie). - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu

Ontspanning (het is net vakantie).

Door: Thomashuis Sint Nyk

Blijf op de hoogte en volg Thomashuis Sint Nicolaasga

27 Mei 2014 | Nederland, Oosterhout

Vandaag heeft iedereen uitgeslapen. Clementine die normaal tussen 6 en half zeven opstaat heeft het zelfs tot kwart over zeven volgehouden. Vervolgens wilde Maartje negen uur opstaan en is tien uur vertrokken naar het knutseluurtje. Halftien kwam Gerard uit bed. Lida, Jorien, Hannie en Yvonne kregen ontbijt in bed om tien uur. Toen kwamen Marko en Pieter Jan naar beneden. Een goede ontspannen start zullen we maar zeggen. Na veel koffie zijn Gerard, Lida en Pieter Jan met Henk de bossen gaan verkennen. Hier staat veel eikenhout die bezig is de dennen te verdringen. We hebben een aantal eiken uitgezocht voor de kachel op het Thomashuis. Even bellen met Staatsbosbeheer denken we en dan zal het wel geregeld worden.
Carin is wezen hardlopen met Maartje op de fiets terwijl Clementine naar AH is gegaan met Yvonne, Hannie en Jorien voor de boodschappen. Wisse is met Marko achter gebleven om het huis een beetje op te ruimen en te stofzuigen. Verder moest er nog de nodige wasjes worden weggewerkt. Daarna hebben we tosti’s gemaakt en die lekker opgepeuzeld. Toen nog even met z’n allen naar het zwembad om lekker te poedelen. Lida is met Carin in het huisje gebleven en is lekker in het bubbel bad geweest met een relax muziekje.
Toen samen het eten gemaakt, wraps, heerlijk. Terwijl Maartje, Jorien, Yvonne en Gerard nog even hebben gedanst en geknuffeld met Koos Konijn.
Aan tafel was het zo gezellig dat we tot halftien hieraan hebben gezeten. Allemaal lekker kletsen en liedjes zingen van gisteren. Toen zijn de dames nog de sauna in geweest. Carin geeft ondertussen voetmassage aan Pieter Jan, Jorien, Hannie en Lida.
Daarna gaan Pieter Jan en Wisse nog de sauna in en krijgen de anderen nog een voetmassage.
We kunnen stellen dat we hard gewerkt hebben om te ontspannen vandaag. En het is weer helemaal gelukt. Zodat ook vandaag weer een mooie dag is geweest. Morgen al weer de laatste dag. Wat gaat het snel. Tot morgen.

• 27 Mei 2014 - 07:59

Aafje:

Zo zo zeg wat een totale ontspanning, is ook wel nodig na funpop natuurlijk en om er weer tegen te kunnen om te pakken en bijna de terugreis te aanvaarden!!!! Jammer zeker he dat het er bijna weer opzit.
    Ook wij zullen nu de gezellige verhalen missen en de leuke foto,s en moeten dus ook weer een jaartje wachten, maar zien ook weer uit naar jullie thuiskomst.
    Geen idee nog hoe laat jullie naar huis gaan en de reis naar ouders kunnen beginnen vol met koffers vol verhalen natuurlijk!!!!!

tut voor marko , groet van aafje

• 27 Mei 2014 - 10:00

Gretha En Douwe:

Wat jullie weer allemaal hebben gedaan in de "vakantie", een mens zou er moe van worden maar jullie kunnen het gemakkelijk. Bedankt voor de prachtige verhalen en blije gezichten. Tot ziens op de Heide.

• 27 Mei 2014 - 18:22

Mirjam:

Tsja en dan is het weer afgelopen straks en gaat het gewone leven weer beginnen. Met werken, Maartje !!
    Ik sluit me bij Aafje aan m.b.t. vraag wanneer we onze vakantiegangers weer van jullie over kunnen nemen.
    Eten jullie nog met zijn allen thuis ??