De laatste loodjes, - Reisverslag uit Merselo, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu De laatste loodjes, - Reisverslag uit Merselo, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes,

Door: Thomashuis Sint Nyk

Blijf op de hoogte en volg Thomashuis Sint Nicolaasga

31 Mei 2013 | Nederland, Merselo

De vakantie zit er weer op.

Vanmorgen vroeg opstaan en druk in de weer. Daarna ontbijt en broodjes voor onderweg smeren. Om tien uur moesten wij er uit, maar dat werd half elf. Toen was alles weer ingepakt. Dit is voornamelijk door Lianne en Carin gedaan, en Henk propte het dan allemaal in de auto’s en in de paarden trailer. Alles zat weer mudvol. Wat dacht u van tien zakken wasgoed. We dachten dat er ook een wasmachine bij het huisje hoorde, maar dat was een vergissing van de site. Dat was even een tegenvaller, maar goed daar komen wij ook weer overheen. Tijdens het inpakken en opruimen waren de bewoners met Assunta in de kantine om enigszins van die chaotische tafrelen verschoond te blijven.

Na het vertrek zijn we naar Aardbeienland gegaan, omdat een aantal nog wat aardbeien mee wilden voor thuis. Daar ook even rustig op het terrasje gezeten voor een kopje koffie en thee met natuurlijk wat lekkers. Alles geheel in aardbeienstijl, behalve Gerard en Marko die het chocolade thema nog even met een chocolade gebakje bij wilden houden.

Toen op naar het Hoge Noorden. Bij Apeldoorn nog even wat drinken en plaspauze. Ongeveer drie uur waren wij weer in het Thomashuis. Toen druk uitpakken en wasmachines starten. 17.30 uur was het meeste aan kant m.u.v. de was. Vanaf half vier werden de eerste bewoners al opgehaald. Dit weekend zal het nodige bijgeslapen moeten worden.

Wij hebben weer veel foto’s geschoten waarvan er maar een paar op internet zijn geplaatst. Mocht u behoefte hebben aan alle foto’s dan moet u even een DVD meenemen. Dan zetten wij het daarop. Op een CD past het allemaal niet meer.

Groetjes allemaal en tot de volgende vakantie.

Henk Carin Lianne Assunta

• 31 Mei 2013 - 20:09

Mirjam En Maartje:

Maartje heeft van sint nyk tot Hilvarenbeek aan een stuk door enthousiast zitten vertellen over de week. Dat is ruim 2 1/2 uur. Genieten!! De jacouzie is nu haar relaxplek. Dan een neutje en pitten ....EN een hele grote knuffel !!!! Van Maartje

• 01 Juni 2013 - 13:22

Gerard:

Lieve Assunta en Lianne en Carin en Henk,

Ik heb vanmorgen goed uitgeslapen.
    Bedankt voor de prachtige vakantie.

De groeten van Gerard