Relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx……………………………. - Reisverslag uit Merselo, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu Relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx……………………………. - Reisverslag uit Merselo, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu

Relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx…………………………….

Door: Thomashuis Sint Nyk

Blijf op de hoogte en volg Thomashuis Sint Nicolaasga

30 Mei 2013 | Nederland, Merselo

Vandaag moesten we weer bijkomen van de drukke dag van gister. Hoewel, Lianne en Carin hebben vanmorgen hardgelopen. Ieder zijn meug zoals ze zeggen in Limburg. Vanmorgen heeft Lianne weer broodjes gehaald en hebben we heerlijk gebruncht om half twaalf. We raken wel van de leg zo, maar het is vakantie. Daarna hebben we de groep gesplitst, en wel in een vrouwenclub en een mannenclub.
De mannen hebben nadat de vrouwen zijn uitgezwaaid nog even lekker koffie gedronken met een sportief hapje, namelijk Rittersport. Het is een echte chocolade vakantie aan het worden.
Daarna hebben wij de fietsen gepakt en hebben wij een mooi stuk in de buurt rond gefietst. We kwamen ook nog twee ezels tegen. Gerard vond het lief van ze dat ze stil waren. Onderweg ook nog boodschappen gehaald. Wat ook heel fijn was, is dat het wolkje naar Tetsje was gegaan. Wij hebben het de hele dag droog gehouden. Toen we terug waren wilde Gerard met alle geweld nog een souvenirtje halen voor Mem. We hadden tijd over, dus zijn we nog even naar de speelboerderij geweest in Veulen. Onderweg had Gerard het grootste geluk van de wereld. Bij een zalencentrum in Veulen was een bijeenkomst van de regionale brandweer, ambulance diensten en politie bijeen. Dus de parkeerplaats stond vol met allerlei auto’s van hun. Dus wij er naar toe en met elk van die auto’s op de foto. Mooi man!
Bij de boerderij aangekomen hebben wij de souvenirtjes gehaald en laten inpakken. Maar de inpak mevrouw was weg, dus de aanwezige dames moesten met behulp van een boekje het in elkaar knutselen. Dus zijn we ondertussen nog even naar de dieren geweest. Daar was ook een lange skelterbaan. Dus Gerard, Pieter Jan en Marko op de skelters en scheuren over de baan. Dit was wel even dikke pret. Na een half uur hadden de dames het heel mooi ingepakt. Toen wij wilden weten in welk cadeautje wat zat, wilden ze het bijna weer uitpakken maar door het op te meten wisten we het ook. Toen we terug kwamen kwam de damesclub ook weer terug. Hier volgt hun verhaal.
Op naar Arcen, waar wij, de dames (Lida, Carin, Hannie, Yvonne, Assunta, Maartje en Lianne), een heerlijke relaxmiddag tegemoet gingen. Wij zijn namelijk naar het Thermaalbad geweest! En o, wat was dat relaxen. Heerlijk in de baden met warm bronwater drijven, in de bubbelbaden hangen en liggen en onder de massagestralen ontspannen. We kwamen tijd te kort, voor we het wisten was het alweer voorbij! We zouden hier wel een hele dag willen vertoeven. En wat is ontspannen vermoeiend! Na nog een kopje koffie met, jaja, een chocolaatje zijn we weer op naar huis gegaan.
Lianne en Assunta hebben gekookt. Heerlijke wraps. Dit was onze laatste keer dat we in deze vakantie samen aan tafel zaten. Een gezellige afsluiting. Daarna al veel spullen inpakken, nog even gezellig zitten en TV kijken. Pieter Jan en Maartje hebben vanavond nog een hele poos gebiljart.
Aan alles komt een eind, zo ook aan deze dag.

• 31 Mei 2013 - 08:05

Ans:

O, wat heerlijk ik was graag meegegaan naar het relexbad.Leuke foto's vooral zichtbaar ontspannen(vooral Henk op de fiets).
    Maar ik ben blij dat jullie weer terug komen hoor! de stilte in het Thomashuis heeft zo lang genoeg geduurd,
    Hein en Wouter gaan vandaag de kamer weer wat aankleden en ik ga het nog wat meer stofvrij maken maar dan is het weer helemaal klaar voor jullie.Goede reis naar het hoge noorden en Groetjes van Ans