Smeren geblazen. - Reisverslag uit Ballum, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu Smeren geblazen. - Reisverslag uit Ballum, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu

Smeren geblazen.

Blijf op de hoogte en volg Thomashuis Sint Nicolaasga

24 Juli 2012 | Nederland, Ballum

Vanmorgen was de eerste activiteit uitslapen. Iedereen was best wel moe. Gerard was de eerste om kwart over negen. Samen met Henk even boodschappen gedaan. Toen met ons allen lekker ontbijten. Tijdens het ontbijt verteld van onze zwager, want dat valt niet te verbergen en tenslotte hoort het bij het leven. De groep hoeft er niets mee, maar voelt toch wel dat dit enige invloed heeft op ons. Daarbij zullen wij even een dag weg moeten, als we dat kunnen organiseren. Iedereen kon hier goed mee om gaan. En leefde heel lief mee. Gerard vroeg nog aan Carin of ze nou ook verdrietig was. Heel lief. Dat was het dan. Nu weer vakantie, en vandaag is het een stranddag. Wisse komt rond één uur aan bij ons met nog een auto vol goederen.

Daarna naar het strand. Heerlijk al is het water nog wel koud. We hebben een partytent mee voor de broodnodige schaduw. Verder is het smeren geblazen. We zien wit van de zonnebrand. Verder heerlijk wandelen langs het water, of gewoon lekker liggen. Marko was de stoerste. Hij was als eerste in zee. Daarna de andere Zee, jawel Maartje die ging er ook helemaal in. Wisse is nog met Hannie en Gerard te water gegaan.

Vanavond lekker zelf spaghetti gekookt en gezellig genuttigd. Verder zijn Wisse en Pieter Jan wezen wandelen, terwijl Gerard, Lida, Hannie en Yvonne Henk zijn waterbed geprobeerd hebben. Tenslotte nog een lekker drankje en alweer is een mooie dag voorbij.
Morgen gaan we wat bijzonders doen. Deze vakantie hebben we iedere dag een bewoner die we in het zonnetje zetten. Die dag gaan hij of zij iets bijzonders doen wat bij hem of haar past. Helemaal individueel. Een verassing natuurlijk. Morgen is de eerste beurt aan Marko. Spannend………….

Wordt vervolgt.

• 25 Juli 2012 - 09:31

Jolenta:

Hallo vakantiegangers....wij zitten ook op een eiland iets verder op (Vlieland) en hebben ook hier de volle zon maar wij zijn nog niet zo dapper geweest als jullie....althans Jolenta is de zee nog niet in geweest dan alleen de voetjes. De zee is best koud!!!
    Jullie een fijne vakantie en wij zijn benieuwd naar de verassingen!!!
    groetjes Jolenta , Willem , Tessa en Jorn

• 25 Juli 2012 - 17:58

Wibrich:

Hallo dames en heren,

Wat leuk om deze verslagen te lezen en de foto's zijn super! Wat boffen jullie toch met dit mooie weer! En wij maar ploeteren en hard werken in deze hitte .Pfff.... :-)
    Ik zie dat jullie in eenzelfde huis(je) zitten als waar wij afgelopen voorjaar in hebben mogen vertoeven. Mooi zijn ze he? En grooot!! En een zwembad erbij ook nog. Echt helemaal te gek? Nog niet in de sauna geweest PJ?

Geniet lekker van het mooie weer!!

Groetjes van Bart, Wibrich en Jesper

• 25 Juli 2012 - 18:24

Mirjam:

HOY vakantiegangers,

Zat alweer te wachten op jullie verslag en foto's. Was hier blij mee, maar wel een domper het overlijden van jullie zwager. Veel te jong. Triest. Sterkte, Henk en Carin met dit verlies.
    Maar jullie kunnen blijkbaar in het belang van de hele bups de knop omzetten in vakantiemodus.
    Henk heeft vast teveel naar Schatjes gekeken, waar ze met mes een waterbed veranderen in zwembad.
    Jullie hebben weer een superplek gevonden.Vooral flink van genieten en Marko .... spannende dag morgen als je in het zonnetje staat.
    Maartje, zoals belooft mail ik ze weer door naar opa.

Een Friese tuut voor iedereen, Mirjam