Wisse(l) dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu Wisse(l) dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu

Wisse(l) dag

Door: ThomashuisSintNyk

Blijf op de hoogte en volg Thomashuis Sint Nicolaasga

01 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Wisse(l) dag

Vandaag hebben we gewisseld. Vanmorgen is Wisse gearriveerd en is vanavond na het eten Larissa vertrokken.
Henk en Carin hebben vanmiddag even zich terug getrokken en hebben Wisse en Larissa samen de activiteit uitgevoerd.

De ochtend bestond uit uitslapen, zodat we nog aan het ontbijt zaten toen Wisse om 11 uur arriveerde. Wisse had een apparaat meegenomen, zodat wij na het eten alle foto’s van de vakantie op televisie konden bekijken. Dat was leuk, lachen, gieren en brullen.

Na het eten heeft Hannie, als een echte tourgids, de gehele villa laten zien. Dit duurde bijna een kwartier. Niet vanwege de vele trappen, maar omdat ons huisje zo verschrikkelijk groot is.
De middagactiviteit was vandaag bowlen. We hadden maar liefst twee banen tot onze beschikking. Een baan met goten en een zonder goten. De mannen en Maartje moesten natuurlijk bewijzen dat de moeilijke variant geen enkel probleem is. In het begin viel dit nog best tegen. Zeker omdat bij de andere baan de ene na de andere strike werd gegooid. Met name Yvonne bleek een groot bowltalent te zijn. Haar specialiteit was het 3 banden. Alleen rechtdoor gooien vond ze veel te gemakkelijk!

Na het avondeten hebben we Larissa uitgezwaaid met zijn allen.
In de avond hebben Pieter Jan en Maartje nog gezwommen. De hele avond zijn ze van de glijbaan afgegaan. Zo vaak zelfs dat ze nu een blauwe kont hebben. Wel hebben ze veel vrienden gemaakt met hun glijpartijen. Andere mensen waren zo onder de indruk van Pieter Jan en Maartje hun bommetje dat ze tips en trucs moesten geven aan het andere zwempubliek.

Rest van de avond hebben we lekker geborreld en op de bank gehangen. Heerlijk!
We hebben lekker de filmpjes bekeken van deze vakantie en nog die van Funpop.

En toen was het bedtijd en weer te laat, het is verdorie gewoon te gezellig.

• 02 Juli 2011 - 09:26

Inge:

Zo leuk om te lezen allemaal!! Krijg er zelf een beetje een vakantiegevoel van! Stoere foto Hannie, op de bowlingbaan! Ben benieuwd naar het volgende verslag, groetjes!

• 02 Juli 2011 - 14:35

Wibrich:

Jongens (en meisjes natuurlijk), wat een pret weer! Volgens mij wast ook wel weer om te bowlen. Hopelijk komende week beter weer. PJ, dat ziet er goed uit op die bowlingbaan! Heb je nog een strike gegooid?

Veel plezier en lol toegewenst! Tot de volgende keer.

Groetjes Wibrich, Bart en Jesper

• 02 Juli 2011 - 14:55

Aafje:

hallo allemaal ,

wat doen jullie leuke dingen zeg, ik weet zo wel 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 vrijwilligers die ook wel mee willen en nu jaloers thuis zitten !!!!!

groetjes aafje x voor marko

• 02 Juli 2011 - 16:35

Opa Daems(van Maartj:

Ik heb de kaarten van Maartje ontvangen. Lief om ook aan Truus te denken. Morgen(zondag) krijgt Truus haar kaart. Opa

• 02 Juli 2011 - 17:22

Joukje :

Ik vind dit erg leuk om te zien wat jullie allemaal gedaan hebben! :D
    de actie foto's van het bowlen vind ik supper leuk! We hebben het kaartje ontvangen van Pieter-jan. Mooie kaart hoor.

Heel veel plezier nog!
    groetjes joukje.

• 02 Juli 2011 - 18:33

Jan En Reina:

Ik heb het wel in de gaten, geen kaartje dit jaar...Drukke week gehad, vanavond pas tijd om jullie verslagen en foto's eens rustig te bekijken en te lezen. Ziet er allemaal wel erg gezellig uit zeg! En wat een prachtig "huisje"! Doe mij er ook maar zoéén. Hannie, morgen komt mama hier en dan zal ik haar de foto's enzo ook laten zien, kan zij ook meegenieten. Iedereen nog héél veel plezier en mooi weer de laatste week en geniet ervan! Groetjes

• 02 Juli 2011 - 19:24

Wiebren:

Toch snel even laten weten dat ook wij geregeld het reisverslag lezen ..
    en anders krijgen we geen kaart ;-)
    Ziet er weer erg leuk en ontspannen uit allemaal !
    Wie heeft er gewonnen bij het bowlen?

Groetjes Wiebren, Eva, Tanja, Kirsten