Kedekke deng, kedekke deng! - Reisverslag uit Domburg, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu Kedekke deng, kedekke deng! - Reisverslag uit Domburg, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu

Kedekke deng, kedekke deng!

Door: ThomashuisSintNyk

Blijf op de hoogte en volg Thomashuis Sint Nicolaasga

06 Juli 2010 | Nederland, Domburg

Vierde dag
Vandaag weer een bijzondere activiteit. Marko, Pieter Jan, Gerard, Hannie, Maartje Henk en Wisse zijn wezen treinen per stoomtrein van Goes naar Hoedenkenskerke en terug. Vanaf een prachtig historisch stationnetje in Goes voer de reis via Kwadendamme. Af en toe even stoppen om een koe van het spoor te jagen of mensen te attenderen dat we er langskwamen.

In Hoedenskerke hebben we ons vermaakt met een klompen museum, en model spoortreinen. Daarnaast hebben Gerard en Hannie een ritje gemaakt op een mini treintje. Sommigen hebben nog wat gekocht in een souvenirwinkeltje. Zo heeft Marko een prachtige Zeeuws badlaken gekocht, Maartje een prachtig iets met zeehondje en Pieter Jan een paar klompen maat 48. Dit deed het prachtig in de trein op het ritme van de stoom locomotief. De foto’s bij dit uitstapje werden verzorgd door Marko en Maartje. Hierdoor was het mogelijk dat Henk op de terugreis een uiltje kon knappen. Jammer dat Maartje dit zo confronterend in beeld moest brengen.

Ondertussen hebben Carin, Lida en Yvonne die niet van treinen houden in Goes rondgeneusd. Op jacht naar leuke aandenken van deze vakantie. Daar zijn we aardig in geslaagd, Yvonne heeft een hele degelijke strandschep gescoord en een cd van haar lievelingen: Nick en Simon. Lida heeft nieuwe sandalen en een mooie pet en zonnebril, geen overbodige luxe deze zomer. Dit moest natuurlijk wel even gevierd worden met een overheerlijke, niet te versmaden Swirll ijsjes.

Vanavond lekker in het huisje gekookt en gegeten. Waarna Pieter Jan en Marko een spelletje hebben gespeeld met het mes op tafel. Carin is met Gerard en Yvonne naar het strand geweest voor een wandeling en om gaten te graven. Ook werd de schommel op het strand uitgeprobeerd.

Daarna was het damesavond. In de sauna in ons huisje dan. Maartje, Hannie, Yvonne zijn met Carin in de Sauna geweest.
Tenslotte ging ieder weer te laat voldaan naar bed.

Nog een paar huishoudelijke mededelingen.
Iedereen waar wij een mailadres van hebben heeft een bericht via deze site gekregen. Dat die berichten geweerd worden door bijvoorbeeld hotmail is niet te voorkomen. Kijkt u ook in de spambox, voor wij nog meer strafpunten krijgen. Verder kunt u zelf anderen berichten. Graag want we vinden het leuk reacties van jullie te krijgen.

De foto’s zijn weer te vinden op: http://picasaweb.google.nl/lh/sredir?uname=SintNyk&target=ALBUM&id=5489757831524675185&authkey=Gv1sRgCPS8rfXg8ZGxQg&feat=email

• 06 Juli 2010 - 09:02

Johanna:

hoi allemaal ,s'morgens vroeg kijken wij eerst even op de mail om te lezen wat jullie hebben gedaan de day before'aan de foto's te zien was het weer een onvergetelijke dag wat geweldig fijn .WIJ vinden het ook ontzettend leuk dat we op deze manier ook een beetje mee kunnen genieten.Pieter Jan bedankt voor je kaartje met vuurtoren harstikke mooi.Groetjes aan jullie allemaal en nog heel veel plezier .

• 06 Juli 2010 - 09:51

Gretha En Douwe:

Jullie blijven maar doorgaan, druk, druk, druk: vergeten jullie de wedstrijd niet vanavond!
    Bedankt Gerard, voor de prachtige kaart met kerktoren. Veel plezier maar weer, groeten van G&D

• 06 Juli 2010 - 11:47

Miranda:

Dag allemaal,
    volgens mij genieten jullie allemaal van een Super vakantie! Al vele leuke dingen gedaan en gezien, op de foto's zijn alleen maar stralende mensen te zien!
    Marko bedankt voor je mooie kaart.

nog allemaal lekker genieten van jullie welverdiende vakantie

liefs miranda

• 06 Juli 2010 - 16:58

Mirjam:

Hallo allemaal,
    Wat een genot al die genietende gezichten.Door de leuke verslagen en de foto's geniet ik heerlijk mee.
    Prima idee !!
    En vooral zo doorgaan, allemaal !!

• 06 Juli 2010 - 18:21

Opa Daems (Ton):