Kaartjes scoren en zwembad - Reisverslag uit Domburg, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu Kaartjes scoren en zwembad - Reisverslag uit Domburg, Nederland van Thomashuis Sint Nicolaasga - WaarBenJij.nu

Kaartjes scoren en zwembad

Door: ThomashuisSintNyk

Blijf op de hoogte en volg Thomashuis Sint Nicolaasga

03 Juli 2010 | Nederland, Domburg

Vanmorgen allemaal uitgeslapen. Daarna naar het dorp gelopen om een kaartje te scoren. Marko zit aan top door 20 kaarten te halen. Dan nog even een terrasje pakken uiteraard. En verdorie de appelgebak was in de aanbieding. Dat konden we niet laten lopen. Vervolgens hebben we nog even bij de zee gekeken, maar het weer was niet van die aard om er het strand op te lopen.

Omdat het weer druilerig was, is er gekozen voor een middagje zwembad.
Iedereen, behalve Lida en Carin, was van de partij.

Het is een prachtig subtropisch zwembad met vier bubbelbaden en twee bijzondere glijbanen. Verder kon je buiten zwemmen en waren er twee stroomversnellingen. Kortom er lag een ware uitdaging voor ons.

Yvonne was als eerste in het water. In het bubbelbad wel te verstaan. Hier heeft ze een hele poos in gezeten. De rest ging het zwembad in. Eerst in ganzenpas door het hele zwembad. Alles uit proberen. Daarna gingen we al snel uit elkaar. Pieter Jan ging voornamelijk de glijbaan af. Hoe vaak weten we niet maar vaker dan honderd keer. Maartje en Marko konden er ook wat van en zijn bijna net zo vaak geweest. Gerard is drie keer de baan afgegleden en hield het toen voor gezien. Uiteraard wel samen met Henk.

Wat helemaal knap was is dat Hannie twee maal de glijbaan wilde nemen. Een maal samen met Wiss en eenmaal samen met Henk. En dan te bedenken dat het een hele hoge wentel trap betrof. Helemaal trots was ze.

Tenslotte is Yvonne ook een keer de glijbaan afgeweest. Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk heeft ze het toch gedaan.
Ondertussen hebben Lida en Carin een lange strandwandeling gemaakt en een strandtentje bezocht. Ze kwamen thuis met een tas vol schelpen die daar schijnen te liggen. Dit gaan we deze week nader controleren met ons allen.

Na het zwemmen en wandelen hebben we een lekkere Italiaanse zomer salade gegeten in het huisje.

Verder de avond gevuld met kaarten schrijven. Tekenen en kleuren. Uiteraard werden ondertussen ook alles op gebied van sport gevolgd. Een gezellige avond.

PS voor extra foto’s kijk dan op: http://picasaweb.google.nl/lh/sredir?uname=SintNyk&target=ALBUM&id=5489757831524675185&authkey=Gv1sRgCPS8rfXg8ZGxQg&feat=email

• 03 Juli 2010 - 13:33

Ellen:

Zo jongens en meiden, dit ziet er wel erg mooi en lekker uit....wat een luxe.
    Geniet er maar lekker van, ik hoop nog meer leuke avonturen van jullie te lezen.
    Groeten Ellen

• 03 Juli 2010 - 15:33

Mirjam:

Wooow wat een droomhuis.
    En wat klonk Maartje enthousiast door de telefoon gisteren.Dat moet een super vakantie worden. Geniet met volle teugen, allemaal. Veel vakantieplezier, Mirjam

• 03 Juli 2010 - 17:55

Bianca:

Wauw,.. wel heel erg luxe, beetje Gooise accenten. Hier gaat ook alles z'n gangetje we zijn net afgekoeld onder het genot van een paar flinke regenbuien. Dus ga zo even naar de Heide om een paar honden uit te laten en de was te ruimen. Heb ik gister ook gedaan en heb toen het rode gevaarte maar even "gepikt"Fijn om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben. Wel terugkomen hoor, volgende week!! Zou het wel fijn vinden als we ook nog wat actie foto's op het strand ontvangen, het decadente huis met originele FORD TRANSITbus is er nu wel "ingewreven". Heel veel plezier nog, en als Marko nog hulp nodig heeft met schrijven, ik kan altijd ingevlogen worden per helikopter, dus laat maar weten, Groetnis ût St.Nyk.

• 04 Juli 2010 - 06:55

Opa Daems. In Oss:

Hoy Maartje en alle anderen. Je kunt zien dat jullie allemaal genieten.

• 04 Juli 2010 - 08:40

Reina:

Wat een mooi 'huisje',luxe hoor!Hannie wat goed van je, al die trappen van de glijbaan! Allemaal véél plezier deze week, geniet ervan!
    Groetjes, jan, sas, dennis, reina

• 04 Juli 2010 - 09:52

Johanna:

hallo allemaal zo te zien hebben jullie het heel erg naar jullie zin
    en pieter jan ben jij een waterrat aan het worden? geweldig .ik wens jullie nog heeeele fijne en plezierige geweldige dagen groetjes ut joure

• 04 Juli 2010 - 16:25

Gretha En Douwe:

Sjonge,jonge, we zijn jaloers. De ""bandjes"" passen Gerard zo te zien precies!! We zijn benieuwd naar jullie verdere avonturen. De groeten van Gretha en Douwe

• 06 Juli 2010 - 09:09

Aafje:

Wat een luxe boel daar,veel uitstapjes zo te lezen, ik denk dat jullie week omvliegt,geniet van ieder moment zou ik zeggen.stafpunten zijn alweer vergeven hoor en MEM haar hartje is al lang weer blij met het bekijken van de foto,s.
    groeten uit het hoge noorden.